Obustronne zawieszenie linii telefonicznej
Przeznaczenie wniosku:
Nie potrzebujesz przez najbliższy czas korzystać z telefonu stacjonarnego a nie chcesz stracić numeru? Może nie chcesz utrzymywać telefonu gdzie chcesz korzystać z samej Neostrady? Zarówno w jednym jak i drugim przypadku rozwiązaniem jest Obustronne zawieszenie linii telefonicznej
Uwagi:
W przypadku blokady połączeń wychodzących opłata abonamentowa ulega pomniejszeniu. Maksymalny okres blokady połączeń wynosi 12 miesięcy.
Informacje techniczne:
Wniosek zapisany jest jako dokument tekstowy, który można otworzyć w popularnych pakietach biurowych takich jak MS Office, LibreOffice czy też OpenOffice i dokonać jego edycji na własne potrzeby. Masz możliwość wydrukowania od razu dokumentu oraz jego ręcznego wypełnienia.
Miejsce złożenia wniosku:
Wniosek należy złożyć w dowolnym Salonie Orange lub wysłać listem - najlepiej poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - na adres korespondencyjny zawarty w piśmie.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
blokada telefonu,zablokowanie rozmów wychodzących,zawieszenie wykonywania połączeń,zawieszenie rozmów,blokada rozmów,zablokowanie telefonu
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
Rozwiązanie umowy Neostrada TP dla firmNie chcesz dalej korzystać z Neostrady w swojej firmie a do tego kończy Ci się umowa? Nie przegap wypowiedzenia, gdyż umowa ulegnie automatycznemu przedłużeniu na okres 6 mc. Aby... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę regulaminuKiedy Twój operator - w tym przypadku Orange Polska - podnosi ceny na usługi stacjonarne - telefon, internet - w trakcie trwania umowy - możesz nie akceptować nowej propozycji. Wystarczy... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę zgodnie z regulaminemZgodnie z aktualnymi promocjami obowiązującymi w Telekomunikacji Polskiej S.A. istnieje możliwość wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi Neostrada TP w terminie 30 dni od dnia aktywacji... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy o telefonRozwiązanie umowy o telefon przeznaczone jest dla klientów indywidualnych, którzy korzystają do tej pory ze standardowej linii analogowej - PSTN (telefon stacjonarny) w sieci... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o Internet SDIJeżeli jeszcze posiadasz Internet SDI - z różnych względów - a nie masz zamiaru dalej korzystać z tej usługi to musisz złożyć Wypowiedzenie umowy o Internet SDI do aktualnego... |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie aneksu o Neostradę w terminie 10 dni od podpisania przy kurierzeZgodnie z Kodeksem Cywilnym, konsument ma prawo wypowiedzieć umowę w terminie 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w przypadku, gdy w/w umowa była zawarta na odległość... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Telekomunikacja... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o cesję usługi PSTN na nowego właścicielaKiedy sprzedajesz mieszkanie możesz przenieść usługę PSTN (Telefon stacjonarny) na nowego właściciela nieruchomości. Do tego potrzebny Ci będzie Wniosek o cesję usługi PSTN na nowego... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi Neostrada TP - Klient BiznesowyReklamacja na działanie usługi Neostrada TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii