Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów Indywidualnych
Przeznaczenie pisma:
W przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu. Do tego celu posłuży pismo Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów Indywidualnych.
Uwagi:
Sieć Polkomtel (Plus GSM) zmienia regulamin z dniem 01/07/2009 roku. Klienci posiadający telefon na abonament (tzw. Post Paid) mają prawo do wypowiedzenia umowy ze względy na zmianę Regulaminu nie ponosząc przy tym kar umownych za zerwanie umowy.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji (wypełnienia) dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć w Salonie Plusa (mPunkt), przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub listownie na adres korespondencyjny wskazany we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
zmiana regulaminu wypowiedzenie umowy,wypowiedzenie umowy ze względu na zmianę regulaminu,wypowiedzenie umowy plus,plus wypowiedzenie umowy,rozwiązanie umowy z plus,zerwanie umowy z plus,plus gsm,plus,zmiana regulaminu plus,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Plus i chcą... |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Plus GSM, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz | |
Rozwiązanie umowy iPlus - Klient BiznesowyKończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu - iPlus? Nie chcemy więcej korzystać z oferty sieci Plus? Wystarczy złożyć pisemne oświadczenie woli. Należy... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla firm posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz | |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii