Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniu
Przeznaczenie pisma:
Otrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu.
Uwagi:
W przypadku gdy uszkodzenia w znaczącym stopniu nie wpłyną na jego jakość (przydatność) możesz poprosić o rabat na uszkodzony towar - w piśmie znajduje się akapit z taką informacją (w przypadku gdy towar jest za bardzo uszkodzony - usuń z dokumentu wzmiankę o rabacie).
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma będzie potrzebny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo najlepiej przefaksować do dostawcy oraz wysłać listownie. Istnieje możliwość przesłania pliku z pismem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
uszkodzony towar,zwrot uszkodzonego towaru,rabat na uszkodzony towar,pismo z informacją o uszkodzonej dostawie,uszkodzony towar z dostawy,uszkodzony towar z zamówienia,uszkodzone części z zamówienia,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz | |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz | |
Formularz zamówienia - standardowyStandardowy formularz zamówienia produktów. |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o dostarczenie instrukcji przewozowychPodpisałeś umowę z firmą kurierską? Nie zależnie od tego czy jest to GLS, DHL, Siódemka, UPS czy DPD - każda z nich powinna dostarczyć Ci instrukcje przewozowe. Jeżeli jeszcze jej nie... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaruZamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE... |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz | |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o zablokowaniu towaru i sprzedaży na wolnym rynkuJesteś właścicielem magazynu? Podnajemca spóźnia się z opłatami związanymi z eksploatowaniem pomieszczeń? Przysługuje Ci prawo do zastawu towaru dłużnika. Wynajmujący ma prawo do... |
Zobacz | Pobierz | |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |